Scam of Scientology forum index Scam of Scientology
Kritisch forum over een gevaarlijke en kwaadaardige sekte

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Vrouw dood gevonden in Narconon.
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Scam of Scientology forum index -> Narconon
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Isis

BerichtGeplaatst: di nov 11, 2008 9:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Peter Schilte schreef:
Ik heb het even hersteld.

Wat heb je hersteld?
oke .....
Maar Peter.... is het niet eens tijd dat er een eerlijke berichtgeving komt over Narconon anno NU ?
In alle eerlijkheid zeg ik je dat mijn zoon nu bijna klaar is met het programma daar en dat het daar wl gelukt is om van zijn verslaving af te komen...... is toch wel een positief gegeven?
En dat is niet per ongeluk.. toevallig...
Het is omdat het nou eenmaal daar "anders is". En voor de n is dat goed en voor de ander niet.
Maar wel is het OKE. En daar blijf ik bij.
Het "programma" is heel compleet. Houdt naast sauna en TR's ook studie in. En dat zijn eigenlijk heel basale 'normen en waarden'
Gn 'scientologische" trucs.
Deze mensen willen juist weer hun eigenwaarde herstellen.
Gn slachtoffer zijn.
Verantwoordellijkheid nemen voor zich zelf.
En dat kan ik alleen maar ondersteunen.
Groet
Isis
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
graver

BerichtGeplaatst: di dec 16, 2008 12:27 am    Onderwerp: beste scino Reageer met quote

Heel leuk, jouw commentaar op mijn "wervingscapagne", alleen heb je echt totaal geen idee waar je over praat. Je hebt het voortdurend over geld en laat me jou nu zeggen dat geld wel het laatste is waarop iemand in nn Nederland wordt afgerekend. Let op ik schrijf nn Nederland, met de andere heb ik geen ervaring en ik kan alleen maar uit ervaring spreken. Als je leest wat isis schrijft zegt dat eigelijk al genoeg, maar dat geld niet alleen voor haar en haar zoon maar voor vrijwel alle studenten in nn. Ikzelf ben ook geen miljonair (had wel een stuk op weg kunnen zijn maar dan had ik het niet op moeten roken) en heb dus ook bij lange na niet het volledige programma geld betaald. desondanks heb ik net zoveel en op sommige momenten misschien wel meer aandacht gekregen als anderen. Wat betreft het doorsluizen van geld? Ik betaal voor een programma en dat krijg ik. Wil ik een kruidvat winkel openen betaal ik voor een winkelformule die zichzelf heeft bewezen. Waar zit het verschil?
Je komt weer met het indoctrinatie verhaal, waarom heb je er zoveel moeite mee om van mij aan te nemen dat ik scientoloog ben noch dat ik de intentie heb er ooit een te worden. Wil je wat aan indoctrinatie doen ga dan eens kijken bij "De Hoop" in Dordrecht. 5 Keer per dag verplicht bidden en bijbelstudies en besprekingen bijwonen. Verplichte omturning tot wedergeboren christen. Wat denk je van de Baghwan, of misschien die kale tamboerijnzangers. Scino als jij het nodig vind om ergens je pijlen op te richten, kijk dan eerst naar wat je wilt raken. Heb je een hekel aan scientology? Even goede vrienden. Richt je pijlen dan op de scientology zelf en niet op nn. Vertrouw je de boel niet? Ga dan eens langs om te kijken. Desnoods voor een zogenaamde vriend of broer en onder een valse naam, maar weet waar je op schiet en pas op dat wanneer je op berenjacht bent je niet per ongeluk een toerist raakt.
mvg graver
Naar boven
Rockywoman

BerichtGeplaatst: ma mrt 09, 2009 11:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Isis schreef:
Peter Schilte schreef:
Ik heb het even hersteld.

Wat heb je hersteld?
oke .....
Maar Peter.... is het niet eens tijd dat er een eerlijke berichtgeving komt over Narconon anno NU ?
In alle eerlijkheid zeg ik je dat mijn zoon nu bijna klaar is met het programma daar en dat het daar wl gelukt is om van zijn verslaving af te komen...... is toch wel een positief gegeven?
En dat is niet per ongeluk.. toevallig...
Het is omdat het nou eenmaal daar "anders is". En voor de n is dat goed en voor de ander niet.
Maar wel is het OKE. En daar blijf ik bij.
Het "programma" is heel compleet. Houdt naast sauna en TR's ook studie in. En dat zijn eigenlijk heel basale 'normen en waarden'
Gn 'scientologische" trucs.
Deze mensen willen juist weer hun eigenwaarde herstellen.
Gn slachtoffer zijn.
Verantwoordellijkheid nemen voor zich zelf.
En dat kan ik alleen maar ondersteunen.
Groet
Isis

Jippie...2 uur lang tegenover elkaar zitten op een stoel...Nee, dat helpt je echt. Daar word je eigenwaarde echt van hersteld. Daarmee kom je ver. Studie????Het wekt meer agressie op dan dat het je wat opleverd. En maar blijven lachen daar. Want VGI's willen ze zien. En wat betreffende alles wat hier geschreven word over geld? Dat klopt. Als ze geld ergens kunnen krijgen dan reizen ze er desnoods honderden kilometers voor. En hoe weet ik dit? Heb zelf op Narconon gezeten..
Nog maar te zwijgen over de nazorg die je daar krijgt Rolling Eyes
Naar boven
Rockywoman

BerichtGeplaatst: zo mrt 29, 2009 11:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Isis schreef:
Scino,
Ik wil je zeggen: je bent wel hl erg negatief over narconon. En je vragen: waar baseer jij je uitlatingen op?
Ben je daar geweest? ben je zlf daar afgekicht?
Ik wil je zeggen:
Je hebt hebt het alleen maar over 'geld'. je hebt het helemaal niet over de mensen die wl daar afkicken en met succes.
Je gaat voorbij aan het feit dat daar wel degelijk zeer goede dingen gebeuren. Maar dat weet jij niet f je wilt het niet weten.
Hoe zit dat nou?

Je reageert nooit op MIJN berichten. dat mijn zoon daar wel op de goede plek is beland en wl op het juiste spoor is gekomen..(en niet scientoloog is geworden)
Je kraakt het programma af en weet kennelijk niet eens wat het in zijn totaliteit in houdt.
Hou op hiermee...!!
Reageer eens hierop
Isis

Hoe is het inmiddels met je zoon?
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Scam of Scientology forum index -> Narconon Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Ga naar: