Scam of Scientology forum index Scam of Scientology
Kritisch forum over een gevaarlijke en kwaadaardige sekte

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Oproep.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Scam of Scientology forum index -> Jouw verhaal.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Administrator
Site Admin

BerichtGeplaatst: do jul 29, 2010 2:43 pm    Onderwerp: Oproep. Reageer met quote

Regelmatig krijg ik e-mails van journalisten die op zoek zijn naar ex-leden van scientology die toestemmen in een interview en daar willen vertellen over hun ervaringen met scientology.

Omdat ik vrijwel niemand ken wil ik met deze oproep mensen vragen zich bij mij te melden via info[at]scamofscientology.nl.
Ik zal de aanmeldingen met de uiterste discreditie en uiteraard anoniem behandelen.

Mocht er een verzoek komen, dan zal ikzelf eerst contact met u opnemen om te informeren of u mee wilt werken alvorens de journalist met u in contact te brengen.

Uw identiteit zal te allen tijde geheim worden gehouden, u neemt uiteindelijk zelf contact op met de journalist.

- L. Ron Hubbard, Hubbard Communications Office Policy Letter, 9 March 1972, MS OEC 384
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Scam of Scientology forum index -> Jouw verhaal. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: