Scam of Scientology forum index Scam of Scientology
Kritisch forum over een gevaarlijke en kwaadaardige sekte

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

"De weg naar geluk"

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Scam of Scientology forum index -> In de media.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Golzuam

BerichtGeplaatst: di mrt 17, 2009 12:24 am    Onderwerp: "De weg naar geluk" Reageer met quote

Een tijdje geleden was er in de media veel te doen over de folders met betrekking tot het creationisme, mede door de actie "terug naar je maker" van verschillende weblogs.

Helaas heb ik die folder nooit mogen ontvangen, ik had m graag teruggestuurd in combinatie met een gepeperde brief.
Wat schetst mijn verbazing toen ik afgelopen Donderdag mijn brievenbus leegde?

een groene folder met allemaal lachende gezichten met de pakkende titel "De weg naar geluk". Ik kreeg al een vreemd gevoel toen ik het onding zag, maar toen ik hem opensloeg..jawel hoor. Scientology propaganda. yuk.

Vreemd genoeg lijkt de media hier geen aandacht aan te besteden, en je gaat mij niet wijsmaken dat ik de enige ben die dit walgelijke onding in zijn bus gehad heeft. Misschien een idee om een soortgelijke actie voor deze flutfolders op te starten?

(zonder porto terugsturen met een vergezellend schrijven over het hoe en waarom van het terugsturen)
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Rockywoman

BerichtGeplaatst: zo mrt 29, 2009 11:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is nog eens junk mail hahaha
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Golzuam

BerichtGeplaatst: di mrt 31, 2009 5:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het aparte is dat ik enkele dagen eerder een vrij nare post over Scientology op mijn blog gemaakt had. En laat ik het een paar jaar geleden ook al eens aan de stok gehad hebben met deze freaks mbt een stukje dat ik over ze geschreven had op mijn persoonlijke pagina..

Het zal toeval zijn, maar toch Smile
Naar boven
Rockywoman

BerichtGeplaatst: di mrt 31, 2009 7:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Golzuam schreef:
Het aparte is dat ik enkele dagen eerder een vrij nare post over Scientology op mijn blog gemaakt had. En laat ik het een paar jaar geleden ook al eens aan de stok gehad hebben met deze freaks mbt een stukje dat ik over ze geschreven had op mijn persoonlijke pagina..

Het zal toeval zijn, maar toch Smile

Hmmm...Oke...Is inderdaad wel erg toevallig.
Maar goed, blijven vreemde mensen. Enkele bezoekjes aan de kerk gedaan maar brrr..Die kerk gaf me echt de kriebels.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Golzuam

BerichtGeplaatst: wo apr 08, 2009 8:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

We zullen zien, ik ga aanstaande zaterdag folders uitdelen in Amsterdam. Zonder masker of andere materialen om mijn identiteit te verhullen, ik geef niet toe aan de tactieken van deze walgelijke sekte. Als er dan wederom een folder in mijn bus valt (of één van die freaks weer het lef heeft om bij mij aan te bellen) weet ik genoeg.

Ben overigens wel zo slim genoeg om beeld en geluidsopnames te maken bij een eventuele confrontatie, zodat er achteraf geen enkel misverstand kan ontstaan over wie er wat gedaan heeft Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Scam of Scientology forum index -> In de media. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: