Scam of Scientology forum index Scam of Scientology
Kritisch forum over een gevaarlijke en kwaadaardige sekte

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

hier schrik ik van

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Scam of Scientology forum index -> Algemene dicussies
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
silly

BerichtGeplaatst: wo aug 11, 2010 12:49 pm    Onderwerp: hier schrik ik van Reageer met quote

Ik heb speciaal een account aangemaakt om een vraag te stellen. Zegt de naam Jim Harper iemand iets? Ik heb namelijk een programma gevolgd wat ontzettend duur was, en de naam Ron Hubbard komt daar ook in voor. Heb ik nu bijgedragen aan deze scientology kerk??? Ik heb het namelijk nog gevraagd, maar dat was niet zo werd mij verteld. Ondertussen zie ik onder het kopje "dekmantels van de scientology", wel het adres staan waar ik al die tijd de vitamine's heb besteld. Opvallend is wel, dat nadat ik het programma klaar had, en geen verdere interesse had in andere supplementen ik helemaal niks meer heb gehoord. Heeft iemand hier een antwoord op?
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Peter Schilte

BerichtGeplaatst: do aug 12, 2010 5:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jim Harper is een scientoloog en verkoopt vitamines tegen allerlei kwalen.

http://www.truthaboutscientology.com/stats/source/source153.html

Meneer schrijft, geheel in de traditie van scientology, ook boeken over hoe je van psychofarmaca af kunt komen.

Vitamines worden o.a. ook gebruikt bij de zogenaamde "Purification Rundown", een regime van hardlopen, elke dag vele uren in de sauna, geestbeÔnvloedende oefeningen en gevaarlijke dosis vitamines. Deze methode wordt o.a. gebruikt bij de controversiŽle afkickklinieken van Narconon.

Je hebt, indirect, de sekte gefinancierd. Jim Harper is ongetwijfeld lid van WISE (World Institute of Scientology Enterprises) en is verplicht een bepaald percentage af te dragen aan de sekte.

Dat je niks meer hoort is eerder een zege dan een straf: veel mensen blijven de rest van hun leven propagandamateriaal ontvangen.

BerichtGeplaatst: vr aug 13, 2010 9:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jeetje...het heeft overigens wel geholpen ik ben er nu 5 maanden vanaf, het was medicatie. Alleen na het afbouwen laten ze je achter met "en nu?" Want je valt in een groot gat. Het antwoord daarop was weer voedingssupplementen, kosten 89 euro per maand. Daar heb ik niets mee gedaan en heb (tot nog toe) niks meer gehoord. Ik vind het erg dat ik daaraan bijgedragen heb zeg! Het hele programma heeft alles bij elkaar zo'n 2500.00 euro gekost.
Ik vond het al vreemd dat er geen enkel forum was om ervaringen met anderen uit te wisselen. Het ging vrij geheimzinnig allemaal met maar 1 contactpersoon die je kon bellen...???
Ik ben blij dat ik er zo vanaf kom....
Naar boven
scino

BerichtGeplaatst: do aug 19, 2010 8:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

silly schreef:
Jeetje...het heeft overigens wel geholpen ik ben er nu 5 maanden vanaf, het was medicatie. Alleen na het afbouwen laten ze je achter met "en nu?" Want je valt in een groot gat. Het antwoord daarop was weer voedingssupplementen, kosten 89 euro per maand. Daar heb ik niets mee gedaan en heb (tot nog toe) niks meer gehoord. Ik vind het erg dat ik daaraan bijgedragen heb zeg! Het hele programma heeft alles bij elkaar zo'n 2500.00 euro gekost.
Ik vond het al vreemd dat er geen enkel forum was om ervaringen met anderen uit te wisselen. Het ging vrij geheimzinnig allemaal met maar 1 contactpersoon die je kon bellen...???
Ik ben blij dat ik er zo vanaf kom....

Als ik het goed begrijp is het u gelukt om te stoppen met bepaalde ( verslavende ) medicijnen ( tranquillizer en/of anti-depressie ). Dat het u gelukt is heeft u voor 99,99% aan uzelf te danken. Echt waar. Dat is overigens best een felicitatie waard! - Hou vol!

P.S.
Paradoxaal genoeg is Scientology ( CCHR ) de enigste organisatie die waarschuwt voor het gevaar van deze middelen. Er zijn in Nederland minder dan 100 Scientologen en ongeveer een half miljoen(!) medicijnverslaafden waaraan de farmaceutische industrie een miljard verdient. - Er zijn mensen die een dagtaak hebben aan het bestrijden van Scientology in Nederland en de ogen sluiten voor andere, grotere en meer dringende problemen. In het openbaar verschuilen ze zich ( letterlijk ) achter een masker.
Naar boven
silly

BerichtGeplaatst: vr aug 20, 2010 2:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

CCHR daar heb ik inderdaad wel info van ontvangen en DVD-materiaal.
Ik vond het erg amerikaans allemaal maar wel een eye-opener wat betreft mijn probleem met de AD. Dus wat dat betreft heb ik daarover geen klachten.

Bedankt voor het compliment voor het afbouwen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Scam of Scientology forum index -> Algemene dicussies Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: