Scam of Scientology forum index Scam of Scientology
Kritisch forum over een gevaarlijke en kwaadaardige sekte

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Scientology wil dat ik mijn website wijzig!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Scam of Scientology forum index -> Algemene dicussies
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Navy

BerichtGeplaatst: wo aug 15, 2007 7:33 am    Onderwerp: Scientology wil dat ik mijn website wijzig! Reageer met quote

Julia Rijnvis heeft me verzocht om alle informatie die ik heb gevonden op het internet en samengebracht op mijn website persoonlijk te controleren en, totdat ik dat heb gedaan, te verwijderen wat ik niet heb gecontroleerd. Volgens haar maak ik me schuldig aan laster en smaad!
Ik ben nu in een discussie met haar verzeild geraakt, maar ik heb haar al twee keer laten weten dat ik
1. Niets verwijderen zal van mijn website.
2. Er geen sprake is van laster of smaad.

Het hele verhaal is begonnen met een email van mij aan de sekte, dat ik in CC ook had gestuurd aan het Ministerie van Justitie en de Nationaal Co÷rdinator Terrorisme Bestrijding, waarin ik mijn grote bezorgdheid uitsprak over de dreiging met terroristische aanslagen door de sekte op psychiaters en psychiatrie, zoals David Miscavige deed tijdens de opening van de nieuwe Londense Org, en tijdens de New Years Eve Event, alwaar Miscavige zijn dreigementen vergezeld deed gaan van niets aan de verbeelding overlatende afbeeldingen. Rijnvis, hoofd OSA in Amsterdam, was hier bepaald niet blij mee!

Ze heeft me nu twee keer uitgenodigd om mijn "misverstanden" uit de weg te ruimen onder het genot van een kopje koffie. Ik heb haar gezegd dat er geen sprake is van "misverstanden", althans niet bij mij.
Ik heb haar uitnodiging dan ook afgewezen: ik heb geen zin alle propaganda te moeten aanhoren. Bovendien heb ik niet zoveel vrije tijd, en die ga ik niet verpesten door uren in de auto te zitten om uiteindelijk te horen wat ik al lang weet.
Ik heb haar ook gevraagd of het haar bedoeling is mijn recht op vrije meningsuiting te beperken.

Ook heb ik haar gevraagd aan te geven wat er dan niet klopt met de informatie op mijn website.

Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Navy

BerichtGeplaatst: do aug 16, 2007 4:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb diverse media een email gestuurd en er is belangstelling. Hoe en wat houd ik begrijpelijkerwijs voor mezelf.
Naar boven
Navy

BerichtGeplaatst: di aug 28, 2007 4:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag een interview met de Revu. Over drie weken is een artikel gepland over de sekte in Nederland en Europa. Veel vragen, veel verteld. Na mijn interview vertrokken de heren naar Amsterdam voor een interview met Julia Rijnvis. Hoor en wederhoor.
Ik heb ze gewaarschuwd: Rijnvis zal alles in het werk stellen mij te kleineren en onbelangrijk te laten lijken. Ze zal alles ontkennen, ik heb ze erbij verteld dat Julia zich heel na´ef zal voordoen, alsof ze van niks weet, maar aangezien zij hoofd van de Inlichtingendienst is (kent u een andere "kerk" die zoiets heeft?) mˇet zij er van op de hoogte zijn.
Half september in de winkel! (Als alles goed gaat natuurlijk!)
O ja, leuke vraag:
"Wat vind je, is het een kerk, religie of sekte?"
Antwoord:
"Een sekte natuurlijk. In mijn boek is een kerk of religie een organisatie waarbij de verering van iets voorop staat. Een sekte heeft niets wat zij aanbidt."
Naar boven
Navy

BerichtGeplaatst: di sep 04, 2007 8:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

Nadat ik 3 weken geduld heb beoefend heb ik een herinnerings email gestuurd aan Julia.
Vanmorgen vond ik haar waarschijnlijk laatste email: ze geeft het op. Opvallend: nergens is er meer sprake van dat ik mijn website moet wijzigen. En ze maakt een einde aan de, volgens haar, zinloze discussie.
Maar een antwoord op mijn vraag heb ik nooit gekregen. En dat geeft toch te denken.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Scam of Scientology forum index -> Algemene dicussies Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: