Scam of Scientology forum index Scam of Scientology
Kritisch forum over een gevaarlijke en kwaadaardige sekte

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Vrouw dood gevonden in Narconon.
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Scam of Scientology forum index -> Narconon
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Isis

BerichtGeplaatst: za mei 03, 2008 6:10 pm    Onderwerp: geen geld Reageer met quote

Peter,
Ik kan je over geld n ding zeggen :
We hebben geen geld.
Een kale kip kan je niet plukken Laughing
Ik ben ook niet bang dat mijn zoon in"hun handen valt " Ik zeg 't ff netjes he?

Weet je, ik kan ook niet alles weten. Jij ook niet .
Met wetenschap heb ik persoonlijk niet bijzonder veel.
Ik ben iemand die veel gelooft waarvan gezegd wordt door "wetenschappers" dat het niet kan/ waar is.
Bijv. klassieke homeopathie, rencarnatie,UFO's buitenaards bestaan ( we zijn echt niet de enigen in het oneindig universum !), leven na de dood, vele dimensies van bestaan enz enz.
Wetenschappers moeten ook groeien en hun grenzen verleggen. Wat ze vaak niet doen. Alhoewel er wetenschappers zijn die dat gelukkig wel doen. Maar velen zijn behoudend ( ach ja ... men geloofde ook dat de aarde plat was en lachtte iedereen uit die anders beweerde )
Over de aanpak van reguliere afkickklinieken wil ook wat kwijt.
Bij Mistral , waar mijn zoon is geweest ( voor jongeren tussen de 12 en 18 ) werd veel medicatie gebruikt.
Meer dan de helft van die jongeren zat aan de Ritalin en niet zo zuinig ook. Sommigen aan de antipsychotica en een paar aan de antidepressiva.
Dat vond ik vreselijk. Mijn zoon heeft ADD , nou ja dat etiket heeft hij gekregen ooit. Hij heeft inderdaad last van snel afgeleid zijn. Maar ik zie dat als "HSP' oftwel : hoog sensitief persoon. Wat ik zelf ook ben.
Ritalin is een middel( DRUG !!) dat dingen blokkeert in de hersenen.
Het molecuul van Ritalin komt overeen met het molecuul van Cocane.
Dt wordt dan aan die jongeren gegeven onder het mom van "geneesmiddel", "medicatie".
Je kent vast wel de film : "one flew over the cuckoo's nest "...
"medication time ............."
Ik heb met eigen ogen bijna 4 maanden daar kunnen observeren dat jonge mensen daar depressief werden , hartkloppingen kregen, als zombies erbij zaten dr de hoge dosis Ritalin.
Nou ............ Dt is dan wetenschappelijk en door deskundigen besloten dat het goed is.
Ja m'n hoela !!!!
Ik let heel goed op hoor Peter. Ik laat m'n kind echt niet beschadigen ,door niemand niet.
En dat zal ook niet gebeuren.

Je zegt dat je de leiding aanvalt van scientology.
Dus niet de leiding van Narconon?
Hier is het goed Narconon. Daar gebeurt niet wat jij beschrijft als in Amerika.

Groet
Isis
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
scino

BerichtGeplaatst: ma mei 12, 2008 12:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Isis schreef:
Hallo Scino,
Narconon heeft alleen een begin bedrag gevraagd aan ons omdat wij op bijstands niveau leven.
Dus ...... zijn ze alleen op geld uit ? Nee.

Duidelijk. Ze zijn dus niet ( alleen ) op geld uit.

Quote:
Het gaat goed met hem. Ik ben Narconon dankbaar

Dat is altijd fijn om te horen. Zeker na al de pijn die je er in het verleden van gehad zult hebben.

Volgens de critici van Scientology gaat er nu het volgende gebeuren: Scientology zal er alles aan doen om van jouw zoon een Scientoloog te maken. Indien jij het daar niet mee eens bent dan zal Scientology je zoon onder druk zetten: "Scientology of je familie?" Als hij voor Scientology kiest dan mag hij vervolgens geen contact meer met jou hebben. Dan krijg je een zgn. "Disconnection Letter" van hem. Dat is een brief waarin hij uitlegt waarom hij voor Scientology heeft gekozen.

Waar of niet waar? Ik weet het echt niet, maar er zijn nogal wat getuigenissen ( op het internet ).

Hou ons svp. regelmatig op de hoogte van hoe het met je zoon gaat. Misschien leest Scientology dit wel en laten ze hem daarom met rust ( dat zullen de critici zeggen als er niets gebeurt ), maar het gaat maar om een ding: de toekomst van jouw zoon.

Veel geluk!
- scino
Naar boven
scino

BerichtGeplaatst: ma mei 12, 2008 12:44 pm    Onderwerp: Re: Waar? Reageer met quote

Peter Schilte schreef:
Maar wanneer de "cursist" na een week geen vooruitgang boekt of kritische vragen stelt over de werkwijze dan wordt deze zonder pardon verwijderd. Met 20 dollar in zijn zak, kilometers van de Narcononvestiging en zonder restitutie van de betaling.

Dat is inderdaad gebeurd. ( Weet je echt 100% zeker dat er inmiddels geen restitutie heeft plaatsgevonden van een deel van de fee? ) Maar Narconon werkt met franchises. Een ondernemer start een Narconon afkick-centrum en betaalt daarvoor een fee aan Scientology voor het gebruik van het materiaal van LRH. Er zijn nogal wat Narconon centra in de USA ( is ook wel nodig in dat van drugs bezeten land ) en het kan best zijn dat er een aantal ondernemers bij zitten die gewoon te kwader trouw zijn. Snel geld verdienen aan de ellende van de verslaving van anderen. Dat Narconon commercieel is vind ik zelf ongewenst maar in de Amerikaanse verhoudingen is dat weer heel normaal. ( Zie ook: Sicko van Michael Moore over de gezondheidszorg in de VS. )

Ik neem overigens terug dat er met jou niet te discussieren valt. Je hebt subtiel bewezen dat dat niet waar is.

Maar als Scientology zo verschrikkelijk "evil" is als jij beweert, waarom vertrouw je dan b.v. zo blindelings in iemand als Tory Christman?
De feiten:
- 30 jaar ex Scientology;
- OT7;
- was werkzaam voor GO en OSA;
- haar ex zit nog in Scientology;
- na 30 jaar terug naar de realiteit verloopt echt anders dan we bij TC zien: geen spoortje van een depressie bij haar, en dat is echt wat er gebeurd zou moeten zijn na verlies van -alles-, inclusief identiteit.
De vragen:
- waar leeft zij eigenlijk van?
- waarom heeft ze geen berouw getoond over haar misdaden in de sekte?
- waarom heeft ze geen misdaden bekend, of misdaden aangegeven waarvan ze op de hoogte moet zijn geweest?
- als OT7 vertelt ze wel erg weinig over de geheimen in de upper-levels, in ieder geval niets nieuws.
De werkwijze van Scientology is infiltreren, infiltreren en infiltreren. Waarom niet TC? En als ze het niet is, wie dan wel? Want dat ze er zijn staat 100% vast. - En voordat je dit vertaalt en bij OCMB post... denk even na.

Tot zover.
- scino
Naar boven
Peter Schilte

BerichtGeplaatst: ma mei 12, 2008 5:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

scino schreef:
Isis schreef:
Hallo Scino,
Narconon heeft alleen een begin bedrag gevraagd aan ons omdat wij op bijstands niveau leven.
Dus ...... zijn ze alleen op geld uit ? Nee.

Duidelijk. Ze zijn dus niet ( alleen ) op geld uit.

Quote:
Het gaat goed met hem. Ik ben Narconon dankbaar

Dat is altijd fijn om te horen. Zeker na al de pijn die je er in het verleden van gehad zult hebben.

Volgens de critici van Scientology gaat er nu het volgende gebeuren: Scientology zal er alles aan doen om van jouw zoon een Scientoloog te maken. Indien jij het daar niet mee eens bent dan zal Scientology je zoon onder druk zetten: "Scientology of je familie?" Als hij voor Scientology kiest dan mag hij vervolgens geen contact meer met jou hebben. Dan krijg je een zgn. "Disconnection Letter" van hem. Dat is een brief waarin hij uitlegt waarom hij voor Scientology heeft gekozen.

Waar of niet waar? Ik weet het echt niet, maar er zijn nogal wat getuigenissen ( op het internet ).

Hou ons svp. regelmatig op de hoogte van hoe het met je zoon gaat. Misschien leest Scientology dit wel en laten ze hem daarom met rust ( dat zullen de critici zeggen als er niets gebeurt ), maar het gaat maar om een ding: de toekomst van jouw zoon.

Veel geluk!
- scino

Ik hoop ook van harte dat isis' zoon afkickt zonder lid te worden van de sekte. Maar dat had ik al eerder gezegd.

BerichtGeplaatst: ma mei 12, 2008 5:14 pm    Onderwerp: Re: Waar? Reageer met quote

scino schreef:
Peter Schilte schreef:
Maar wanneer de "cursist" na een week geen vooruitgang boekt of kritische vragen stelt over de werkwijze dan wordt deze zonder pardon verwijderd. Met 20 dollar in zijn zak, kilometers van de Narcononvestiging en zonder restitutie van de betaling.

Dat is inderdaad gebeurd. ( Weet je echt 100% zeker dat er inmiddels geen restitutie heeft plaatsgevonden van een deel van de fee? ) Maar Narconon werkt met franchises. Een ondernemer start een Narconon afkick-centrum en betaalt daarvoor een fee aan Scientology voor het gebruik van het materiaal van LRH. Er zijn nogal wat Narconon centra in de USA ( is ook wel nodig in dat van drugs bezeten land ) en het kan best zijn dat er een aantal ondernemers bij zitten die gewoon te kwader trouw zijn. Snel geld verdienen aan de ellende van de verslaving van anderen. Dat Narconon commercieel is vind ik zelf ongewenst maar in de Amerikaanse verhoudingen is dat weer heel normaal. ( Zie ook: Sicko van Michael Moore over de gezondheidszorg in de VS. )

Het feit dat Narconon geld verschuldigd is aan de sekte geeft al aan dat het een commercieel bedrijf is. Dus in ieder geval geen religie. Ik hou het daarom op sekte.

scino schreef:
Ik neem overigens terug dat er met jou niet te discussieren valt. Je hebt subtiel bewezen dat dat niet waar is.

Subtiel?

scino schreef:
Maar als Scientology zo verschrikkelijk "evil" is als jij beweert, waarom vertrouw je dan b.v. zo blindelings in iemand als Tory Christman?
De feiten:
- 30 jaar ex Scientology;
- OT7;
- was werkzaam voor GO en OSA;
- haar ex zit nog in Scientology;
- na 30 jaar terug naar de realiteit verloopt echt anders dan we bij TC zien: geen spoortje van een depressie bij haar, en dat is echt wat er gebeurd zou moeten zijn na verlies van -alles-, inclusief identiteit.
De vragen:
- waar leeft zij eigenlijk van?
- waarom heeft ze geen berouw getoond over haar misdaden in de sekte?
- waarom heeft ze geen misdaden bekend, of misdaden aangegeven waarvan ze op de hoogte moet zijn geweest?
- als OT7 vertelt ze wel erg weinig over de geheimen in de upper-levels, in ieder geval niets nieuws.
De werkwijze van Scientology is infiltreren, infiltreren en infiltreren. Waarom niet TC? En als ze het niet is, wie dan wel? Want dat ze er zijn staat 100% vast.

Waarom stel je die vragen niet aan Tory zelf? Je verkeert in de positie dat zelf te doen.
Ikzelf heb geen enkele reden te twijfelen aan haar oprechtheid. Bovendien heeft Tory in de honderden postings veel verteld over haar bezigheden bij de sekte.
En anders moet je maar eens googlen op "tory bezazian" of "tory christman".
Als reactie op het uittreden van Tory en het feit dat ze criticus werd heeft Joel Phillips een hoofdstuk aan haar gewijd. Daarin ook een brief met het verhaal van haar ex. Gezien de algehele teneur van die website en het weerwoord van Tory lijkt het erop dan Bezazian bijgedragen heeft aan de vele leugens op de website.
Welke? Deze: http://www.religiousfreedomwatch.org

scino schreef:
- En voordat je dit vertaalt en bij OCMB post... denk even na.

Tot zover.
- scino

Waarom zou ik? Dat mag je zelf doen.

BerichtGeplaatst: ma mei 12, 2008 6:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Peter Schilte schreef:

Ik hoop ook van harte dat isis' zoon afkickt zonder lid te worden van de sekte. Maar dat had ik al eerder gezegd.

Waarom staat er niemand op die zegt: " Ik ben afgekickt via Narconon, en ben wel / geen Scientoloog geworden. "

Geen idee, zo maar wat ideeen:
- er zijn er maar weinig die afkicken ?
- ze zijn allemaal Scientoloog geworden en mogen niet in internet discussies meedoen ?
- ze zijn dermate ongeinteresseerd in Scientology dat we ze hier echt niet zien ?

De hamvraag: " Waarom spreekt de zoon van Isis zich hier niet over uit? " Eenmaal -in- Narconon, dan ga je er toch informatie over zoeken, neem ik aan. Lotgenoten zoeken. Zou PC gebruik, bezoek internet-cafe, e.d. verboden zijn door Narconon ?
Naar boven
Isis

BerichtGeplaatst: ma mei 12, 2008 9:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

scino schreef:
Peter Schilte schreef:

Waarom staat er niemand op die zegt: " Ik ben afgekickt via Narconon, en ben wel / geen Scientoloog geworden. "

Geen idee, zo maar wat ideeen:
- er zijn er maar weinig die afkicken ?
- ze zijn allemaal Scientoloog geworden en mogen niet in internet discussies meedoen ?
- ze zijn dermate ongeinteresseerd in Scientology dat we ze hier echt niet zien ?

De hamvraag: " Waarom spreekt de zoon van Isis zich hier niet over uit? " Eenmaal -in- Narconon, dan ga je er toch informatie over zoeken, neem ik aan. Lotgenoten zoeken. Zou PC gebruik, bezoek internet-cafe, e.d. verboden zijn door Narconon ?

Mijn zoon weet niet eens van het bestaan van deze website. Hij is sowieso niet zo'n type om zich met dit soort zaken bezig te houden. Ik ben degene die meer wilde weten over Scientology en ging zoeken. Ndat hij naar Narconon ging.
Mijn zoon had/ heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan zich hierin te gaan verdiepen.. namelijk zorgen dat ie van die rotzooi afkomt en af blijft!!
Ik zie hem geen scientoloog worden ...geloof me. Dat gebeurt niet.
Het interesseert hem ook helemaal niet.
Het enige wat hij wil is clean zijn en blijven. En ik hoop ook dat het hem lukt. Als dat bij Narconon is .. prima.
Op de een of andere manier lukt het hem al daar te blijven en dat is al hl wat . Zo verkeerd kan het daar niet zijn.
Al die verhalen over scientology zijn voor mij onbekend overigens.
Ik denk dat er overal 'verkeerde mensen' Twisted Evil zijn. Bij de Katholieke kerk zitten ook mensen die op geld en macht uit zijn.
Ik hoor bij geen n kerk of religie.
Wie is Tory Christman?
Isis
Naar boven
graver

BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2008 12:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

Okee, hier is die dan.
Iemand die opstaat en zegt:"Ik ben afgekickt via stichting narconon en ben geen scientoloog geworden"

Als je goed leest zie je dat ik stichting heb geschreven. Een stichting is een instelling zonder winstoogmerk. Zo dus ook narconon nederland. (Van andere nn's weet ik dit uiteraard niet.) Dit zeg ik uit eigen ervaring, ik heb een tijd lang een deel van het programma geld betaald maar nooit het volle bedrag.

Wat betreft scientologie, er wordt geen enkele poging tot indoctrinatie gedaan. Indien een student (op dat woord kom ik zo terug) meer wil weten over scientologie kan hij/zij daar informatie over krijgen maar moet daar dus wel zelf om vragen. Ter vergelijking De Hoop in Dordrecht verplicht haar clienten zich in de christelijke leer te verdiepen.

Studenten, op dat woord zou ik nog terug komen. De reden dat de clienten van nn studenten worden genoemd is om de simpele reden dat ze aan het leren zijn. Ze leren hoe je kunt leven zonder drugs.

De hamvraag van Scino, om te beginnen nee ik ben niet de zoon van Isis, al heb ik wel een redelijk goed idee wie dat is. Internet-cafe's bezoeken is inderdaad niet toegestaan net zoals het bezoeken van gewone cafe's, gokhallen en coffeeshops. je zit tenslotte in een afkick-centrum. Pc gebruik is geen enkel probleem, er zijn altijd wel mensen in huis die een pc of laptop hebben en er is draadloos internet aanwezig waar gratis gebruik van kan worden gemaakt.

Voor wat betreft het zoeken van informatie kan ik alleen maar voor mezelf spreken. Toen ik met het programma bezig was had ik daar geen behoefte aan. Je gaat jarenlang door het leven in een drugsroes en als die is uitgewerkt en je leert/durft weer om je heen te gaan kijken ben je met totaal andere dingen bezig.

Dit was het voor nu, ik zal met regelmaat kijken of ik een reactie heb of dat iemand een vraag voor mij heeft.

Met vriendelijk groet
Naar boven
Peter Schilte

BerichtGeplaatst: vr okt 03, 2008 7:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mag ik, als mede ex-drugverslaafde, jou feliciteren met je afkicken? En met het feit dat je uit de klauwen van de sekte bent gebleven?
Daarom: een dubbele proficiat!

Ik ben afgekickt dank zij mijn vrienden/huisgenoten. Nu 30 jaar geleden.
De reden dat ik ooit begonnen ben met het zoeken naar informatie over de sekte en narconon is dat een vriending afkickte bij Narconon en vervolgens lid werd van de sekte.
Gevolg: Onmogelijk gesprekken te voeren over de sekte en enorme schulden. Dus moest ik zelf wel op zoek naar info.
Dat is nu ongeveer 9 jaar geleden.
Geloof me: ik heb mijn visie t.a.v. de sekte behoorlijk moeten bijstellen. En niet ten gunste van de sekte!

BerichtGeplaatst: zo okt 05, 2008 8:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,
ik ben blij met het bericht van Graver.
Het bevestigt mijn eerdere berichten dat Narconon (Zutphen) geenzins probeert "scientologen" te winnen.
Ik ben nog steeds van mening dat Narconon een goede afkick-plek is.
Er zijn daar allerlei mensen, van allerlei afkomst : islam, christelijk, niet gelovig....maakt niet uit.
Er wordt inderdaad helemaal geen poging gedaan om mensen in de scientology te trekken.
Dat zou ik inmiddels al lang hebben geweten.
Mijn zoon is er nog steeds...is bijna klaar met het programma.
Ik ben echt blij dat Narconon er is. Het is een unieke plek.
Niet perfect, maar wl heel goed.
En nee, hij is geen scientoloog geworden.
Ik zal hem vragen op deze site zijn statement te doen. Misschien kan dat de visie over Narconon hier in Zutphen verbeteren..
Onderscheid maken is toch heel belangrijk lijkt mij.
Het klopt inderdaad dat internetgebruik vrij is. Er wordt niet op je gelet wat dat betreft. Er is veel vrijheid.. alle vrijheid.

Wat voorop staat in Narconon is 'leren leven zonder drugs'
En iedereen die daar zit krijgt de gelegenheid dat te leren.

Liefs van Isis
Naar boven
scino

BerichtGeplaatst: ma nov 10, 2008 12:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

graver schreef:
Okee, hier is die dan.
Iemand die opstaat en zegt:"Ik ben afgekickt via stichting narconon en ben geen scientoloog geworden"

Met vriendelijk groet

Leuk geprobeerd Graver, deze wervingsadvertentie voor Narconon. Inmiddels heb ik mijn mening over Scientology dermate negatief bij moeten stellen dat ik ervan uitga dat dit een fake bericht is. Sorry. Of je bent wel heel erg naief. Het grootste deel van het geld dat je hebt betaald aan Narconon is allang doorgesluisd naar Scientology via rechten op het volstrekt krankzinnige 'studie'-materiaal. Iemand die zo stom is om kleipoppetjes te gaan zitten maken verdient ook niet beter om uitgekleed te worden door Scientology.

Narconon is een frontgroup van Scientology met als doel verslaafden omturnen tot slaven en/of levenslange donateurs van de Scientology kerk. Scientology is een levensgevaarlijke mind-control cult. Period.

Verslaving is een ongeneeslijke ziekte. Leven zonder drugs is voor een verslaafde leven met angst, depressie, stress, lusteloosheid en veel craving. Voor Scientology de ideale kandidaat om te domineren, controleren en tot slaaf van de cult te maken.

Opname bij Narconon wordt door geen enkele verzekeraar vergoed. Narconon heeft geen artsen en verpleegkundigen in dienst. Er werken hoofdzakelijk slecht opgeleide ex-verslaafden. De studie die de verslaafden volgen is dezelfde die gegeven wordt aan beginnende Scientologen: communicatie, de volstrekt krankzinnige TR's, leesvaardigheid ( woordjes opzoeken ) en klei figuurtjes maken.

Narconon is een Stichting zonder winstoogmerk zeg je. Narconon geeft de studenten les uit boekjes van LRHubbard. Daarvoor betalen zij FORSE rechten aan de CoS in de VS. Zo doneer je aan de CoS door simpelweg deel te nemen aan het "afkickprogramma". Scientologen hebben een opdracht: "Go and make money."

scino
Naar boven
Isis

BerichtGeplaatst: di nov 11, 2008 8:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Scino,
Ik wil je zeggen: je bent wel hl erg negatief over narconon. En je vragen: waar baseer jij je uitlatingen op?
Ben je daar geweest? ben je zlf daar afgekicht?
Ik wil je zeggen:
Je hebt hebt het alleen maar over 'geld'. je hebt het helemaal niet over de mensen die wl daar afkicken en met succes.
Je gaat voorbij aan het feit dat daar wel degelijk zeer goede dingen gebeuren. Maar dat weet jij niet f je wilt het niet weten.
Hoe zit dat nou?

Je reageert nooit op MIJN berichten. dat mijn zoon daar wel op de goede plek is beland en wl op het juiste spoor is gekomen..(en niet scientoloog is geworden)
Je kraakt het programma af en weet kennelijk niet eens wat het in zijn totaliteit in houdt.
Hou op hiermee...!!
Reageer eens hierop
Isis
Naar boven
Isis

BerichtGeplaatst: di nov 11, 2008 8:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

scino schreef:
graver schreef:
Okee, hier is die dan.

Met vriendelijk groet

Leuk geprobeerd Graver, deze wervingsadvertentie voor Narconon. Inmiddels heb ik mijn mening over Scientology dermate negatief bij moeten stellen dat ik ervan uitga dat dit een fake bericht is. Sorry. Of je bent wel heel erg naief. Het grootste deel van het geld dat je hebt betaald aan Narconon is allang doorgesluisd naar Scientology via rechten op het volstrekt krankzinnige 'studie'-materiaal. Iemand die zo stom is om kleipoppetjes te gaan zitten maken verdient ook niet beter om uitgekleed te worden door Scientology.

Narconon is een frontgroup van Scientology met als doel verslaafden omturnen tot slaven en/of levenslange donateurs van de Scientology kerk. Scientology is een levensgevaarlijke mind-control cult. Period.

Verslaving is een ongeneeslijke ziekte. Leven zonder drugs is voor een verslaafde leven met angst, depressie, stress, lusteloosheid en veel craving. Voor Scientology de ideale kandidaat om te domineren, controleren en tot slaaf van de cult te maken.

Opname bij Narconon wordt door geen enkele verzekeraar vergoed. Narconon heeft geen artsen en verpleegkundigen in dienst. Er werken hoofdzakelijk slecht opgeleide ex-verslaafden. De studie die de verslaafden volgen is dezelfde die gegeven wordt aan beginnende opdracht: "Go and make money."

scino

Scino.. wat jij zegt over verslaafden is wel heel negatief. Bijna hopeloos.
En dat gebruik jij dan als middel om zogenaamd mensen 'slachtoffer' te maken van een instelling als "Narconon". Alsof zij mensen die verslaafd zijn in hun NET te lokken.
Nou Scino... ik weet niet waar jij vandaan komt.En waar jij zo negatieve denkbeelden vandaan hebt gehaald.
Ieder mens mens die verslaafd is geraakt ..kan in principe ook weer afkicken.
Het is niet zo dat het een ongeneeslijke ziekte is. En zeker wl te GENEZEN!
Dus Scino.. jouw bijdrage is zeker in deze niet erg positief,
Isis
Naar boven
Isis

BerichtGeplaatst: di nov 11, 2008 9:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja sorry,
Het was niet duidelijk dat mijn antwoord in een bericht van Scino stond.
Ik wil dus duidelijk maken dat ik het niet eens ben met Scino. Vind het erg negatief wat hij (zij ?) zegt.
En dat er niet gereageerd wordt op mijn wel degelijk positieve berichten. Zeg maar gwoon : die worden genegeerd.

Isis
Naar boven
Peter Schilte

BerichtGeplaatst: di nov 11, 2008 9:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb het even hersteld.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Scam of Scientology forum index -> Narconon Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

Ga naar: